Program de training: COMUNICAREA EFICIENTA IN AFACERI

Comunicarea_in_afaceri_-_SharexperienceAcest progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.

In contextul in care dinamica activitatii de zi cu zi reprezinta o provocare reala a angajatilor, acestia vor invata prin exemple concrete sa se adapteze schimbarilor rapide, sa faca fata stresului, gestionand in mod corect comunicarea cu clientii (interni si externi).

Se vor creea modele si sabloane de bunapractica in comunicare atat in conversatia telefonica cat si scrisa. Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.

Cursul include tehnici de influenta pozitiva si persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri. Acesta va avea loc intre 19 si 20 februarie 2016.

 

Afla toate detaliile AICI

16.02.2016