Ponderea firmelor inovatoare, in continua scadere

8Rezultatele provizorii ale cercetarii statistice privind inovatia arata ca, in perioada 2012‐2014, in randul intreprinderilor din mediul de afaceri, ponderea intreprinderilor care au introdus sau au implementat produse, procese, metode de organizare sau metode de marketing, noi sau imbunatatite semnificativ a fost de 12,8%, in scadere cu 7,9 puncte procentuale fata de perioada 2010‐2012.

Din randul acestora, 6,3% au fost intreprinderi care au aplicat numai metode noi de organizare sau de marketing, in timp ce 3,5% au fost intreprinderi care au introdus sau implementat numai produse  si/sau procese noi sau imbunatatite semnificativ. Din numarul total de intreprinderi 3,0% au introdus atat produse  si/sau procese noi cat si metode de organizare si/sau de marketing noi sau imbunatatite semnificativ.

Citeste intreg raportul AICI

24.02.2016